Een live chat voor extra hulp online bij de Nederlandse Spoorwegen.
2 min readIedere Nederlander reist op zijn tijd wel eens met het openbaar vervoer. Vaak is dit makkelijker dan met de auto gaan als je bijvoorbeeld op vakantie gaat of naar een festival. Vaak staat informatie wel op het station of in de app. Helaas zijn veel stations steeds vaker onbemand, als je dan vragen hebt ben je vaak op jezelf of rond lopend personeel aangewezen. Toch kan het zijn dat een reiziger tegen vragen aan loopt tijdens zijn reis. Hier kan een live chat een mooie uitkomst zijn. Snel en makkelijk een medewerker bereiken.
De voordelen van een live chat op de website van de NS.
Een live chat kan je voor verschillende doeleinden gebruiken, toch komt het allemaal neer op de klant zoveel en zo snel mogelijk helpen. Het kan voorkomen dat een klant is vergeten uit te checken, te veel heeft betaald. Dit kunnen ze dan makkelijk melden via de chat. Een medewerker helpt de reiziger dan verder en zo wordt hij zo snel mogelijk, op een makkelijke en laagdrempelige manier geholpen. Dit scheelt weer telefoontjes en e-mails voor alle medewerkers.
Chatkracht: de online klantenservice specialist.
Het concept online klantenservice is erg breed. Het kan zijn dat je door de bomen het bos niet meer ziet en het lastig vindt om ergens te beginnen. Chatkracht kan je hier bij helpen! Chatkracht is een bedrijf gespecialiseerd in online klantenservice en ondersteunen je hier graag bij. Wil je je klantenservice deels uit handen geven, bijvoorbeeld in de avond of in het weekend? Dat kan altijd! Chatkracht kijkt graag met je naar de mogelijkheden hoe zij dit je het beste kunnen ondersteunen. Hierdoor kan je je lekker focussen op andere dingen. Neem vrijblijvend contact op voor een kopje koffie om de mogelijkheden te bespreken!